måndag 12 oktober 2009

dagens


dagens syssla: besöka stadsmissonen, hämta strykbrädan i gamla lägenheten, sortera i garderoben, leta resor o hotell
dagens lyssna: ingen ide att sätta på någon musik då grannarna borrat precis hela dagen
dagens se: sugen på bio, får se hur det blir med det. annars fortsätta se på woody allens play it again sam som jag påbörjade igår. (skrattar så jag gråter o får ont i magen varje gång)
dagens vill: åka på en weekend när jag fyller år, hitta möbler, gå på bio med M o en stor påse godis
dagens mat: färsk tortellini, laxburgare med ajvar o fetaost
dagens på mig: mina mest oanvända jeans. från won hundred för sisådär tre år sen. jäkligt snygga men alldeles för långa, får fixa till det
dagens köp: mat att fylla en tom kyl med
dagens person: albin. brorsa o en väldigt bra vän. flyttar till sthlm i helgen, ska bli kul att ha honom i stan

Inga kommentarer: