torsdag 26 mars 2009

mina första dejter med M

köpte med kycklingspett o french fries från steves. gick hem o såg någon form av skönhetstävling på tv. efter det punch-drunk love med adam sandler. följt av tod solondz happiness. hånglade lite.

vi gick en promenad runt djurgårdsgatan. blött på marken, mina nya skor med inomhussula luckrades upp. sedan gick vi hem till mig. jag var nervös o la pussel. jag måste ha verkat spännande..

han bjöd hem på lasagne. sen tror jag vi gick en sväng till platens.

sedan följde 5 år av ren och skär kärlek. o desto fler väntas.
jag är väldigt nostalgisk av mig. gillar att tänkte tillbaka på tid som varit o berätta anekdoter från min barndom. inte för att jag på något vis är missnöjd med nuvarande tillvaro eller har svårt för att leva i nuet. bara att jag har ett bra minne o uppskattar det som varit.

Inga kommentarer: