torsdag 5 mars 2009

auf wiedersehen

snart ska jag dra mig in mot stan för att luncha med albin o svänga förbi lagret, innan jag ska jobba fyra timmar. sedan ska jag hem o försöka packa. vad tusan ska man ha med sig? ha på sig? är så otroligt trött på vinterkläder nu, vill byta ut halsduk o tjock kappa mot nåt som tar mindre plats. men då det bara är ca 4 g varmare i berlin så får jag bylsa på mig. får boka in en varmare destination framöver.
har dessutom köpt mig en ny bikini. marinblå med små vita prickar. hög midja o rynkad byst a´ la 50tal. känner mig som (en mindre kurvig) pinuppa. är med andra ord redo för solsemester.

igår övade jag på engelskan över en fika med inta o fatima. de läser international marketing i sverige men är från indonesien o frankrike. min engelska duger gott. värre är det med tyskan..

Inga kommentarer: