fredag 23 januari 2009

landat i sthlm igen

hemma efter två veckor i växjö. butik o personal behöver fixas o på måndag bär det av till småland igen.
underbart att vara hemma nu över helgen, ta igen förlorad tid med marcus o innjuta stockholm. har faktiskt längtat mycket efter sthlm under tiden jag varit borta, vilket är positivt, betyder att jag känner mig hemma här. annars har växjö varit trevligt, mycket att styra i vilket passar mig perfekt, en omväxling från vardagen o trevliga middagar med linda.
dock inte ett dugg svårt att åka tillbaka nu när man är i sin egen lägenhet, äter marcus mat o sover i sin egen säng.. ehh...
jag hoppas dom verkligen förstår vilket jobb jag gjort o vilken otrolig uppfräschning butiken har fått!

ikväll ska jag o M käka på en ful & en gul o höra albin spela skivor på debaser. vad skönt med en stad där det händer!

Inga kommentarer: