tisdag 6 januari 2009

i år ska jag

bli mer kulturell
börja träna lr iaf motionera
gå ut o dansa oftare (se motionera..)
äta nyttigare
resa mer, med start london
lära mig gå i högklackat
använda mina underkläder från agent provocatuer o inte bara ha dom som prydnad i lådan
shoppa mindre, tänkte skriva inte alls men det är att lura mig själv
använda rotfruktscentrifugen fast att den är jobbig att diska, morotsjuice mmm
flera biobesök
göra till en vana att gå förbi kemtvätten
läsa alla böcker jag köpt men inte öppnat
ta det där jäkla cytologprovet
lämna blod innan påminnelserna stiger till hundra
baka mer (se äta nyttigare..eh)
orka ringa runt till alla hyresvärdar i jakt på första hand
inte nalla från sparkontot
bjuda hem till mig
leva livet som vore det en fest

1 kommentar:

work it like a pro sa...

fan, jag ska ocksa gora deta cepe sar cytologprovet.

palla skjuta upp det mer liksom