torsdag 24 maj 2007

summertime

idag har det varit sommar. mycket skönt, har tillbringat all min lediga tid ute. bortsett från när jag gav blod.
har i värmen insett att jag verkligen måste hitta ett par nya skor. fötterna stinker i mina nya som inte vill låta fossingarna andas. billig skit. saknar min älsklingar. dom silvriga.

lite sugen på uteservering ikväll om värmen håller i sig. fast heroes o sopranos vore inte heller fel, väntar på mig där hemma. men då sopranos är något av det bästa som hänt mig så borde jag dra ut på det så länge det går. sista säsongen sen blir det inget mer att se fram emot.

inatt drömde jag drömmen igen. en återkommande dröm med djur som attackerar mina smalben. ibland söta djur, inatt en enorm spindel. jag sparkar hysteriskt för att hålla dom borta.
jag tror mig kunna översätta drömmen till rädsla o ångest som försöker ta mig med sig, men jag håller den på avstånd med all min kraft. jag hinner alltid vakna innan jag vet hur det går..

Inga kommentarer: