torsdag 20 januari 2011

idag har jag konstaterat följande:

*minst en dag i veckan är jag sugen på ljunggrens tempurafriterade spicy tuna (idag är den dagen)
*våren är inte på väg
*gateus semlor är bland dom bättre
*klockan tickar
*det var alldeles för länge sen jag gick ut på klubb
*det var alldeles för länge sen jag gick på yoga (minst en gång per vecka, helst två)
*det var alldeles för länge sen jag träffade sandra
*pensionsfonder är inte min grej
*håret måste fixas
*det är tomt när inte marcus är hemma

2 kommentarer:

"oroshjärta" Lotte Fernandez sa...

Nä nu blir jag tokig om ja inte får Spicytuna snart;) överallt bombas jag av begär!!!
Gateaus esemlor ÄR bäst i staden enligt mig.
Klockan? "barnklockan"? eller vanliga? Both kanske....L.O.V.E

Elin Lindström sa...

en kompis har precis fått en bebbe o jag blir allt lite sugen. men det kommer dröja..
ja jag vill ha spicy tuna nu! vi får gå nästa vecka o fira in lönen!