söndag 21 december 2008

jobb, söderkisen o fest


idag jobbade jag för sjunde dagen den här veckan, dock självvalt. rätt slut ikväll. imorn börjar vi på nästa. men sen ledig tre dagar över jul.
idag hade vi julmiddag med jobbet, utan julmat till min fördel. hamnade mellan en engelsktalande o en alldeles för mycket talande. men trevligt sällskap o kvällen blev riktigt mysig.
hade tänkt att helena skulle få göra en fin frisyr på mig dagen till ära, men så var hon sjuk o dök inte upp till jobbet. hade satt upp mitt blöta hår i knut o efter det såg jag ut som en pudelrockare med utsläppt. tyckte jag, chefen tyckte jag såg ut som en filmstjärna. så det var ju trevligt.
i fredags bjöd micke på cava o snacks, efter middag hos camilla. 9 makeupartister o 2 hundar. mys. därav bilden på mig o en av vovvarna.


Inga kommentarer: