söndag 16 mars 2008

dagens

dagens syssla: promenera en mil, kolla in vårat nya bostadsområde, ut o äta, hemmamys
dagens se: mina män dexter morgan o tony soprano
dagens vill: att renoveringen kommer att dröja
dagens mat: god kyckling på sonjas grek
dagens på mig: klänning, jeans, skinnjackan jag fått av M, tygskor (vår!)
dagens köp: en 88:an-chokladboll på streets påskmarknad
dagens person: M

en riktigt skön dag. jag o min andra hälft begav oss på en upptäcktsfärd. med våran töntiga humor lyckades vi skratta oss igenom stockholm, det är det jag kallar kärlek

2 kommentarer:

work it like a pro sa...

heeeeeeeeej! jag ar hyper som fan idag men same same.

nu har jag ocksa blivit sjukt tekniskt och lagt till dig i min lanklista. whoa!

hoppas att du har det nice i estoccolmo och att du far chansen att halsa pa johanna. hon har det ocksa nice och det finns gottigt mycket ost. mm, mogelost. mm, crepes. jaja, du forstar. jag spacear nar det galler ost. och pain de choclait. och jag kom precis pa att du har varit i paris.

sorry, ska sluta valdgasta din gastbok!

work it like a pro sa...

halla, pain au chocolait ska det vara!

eh.