tisdag 1 januari 2008

07

2007. återigen snott en lista av maria!
Höll du några av dina nyårslöften? jag kan inte minnas att jag hade några
Vilka länder besökte du? frankrike
Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008? en hyresrätt i sthlm
Vilket datum från år 2007 kommer du alltid minnas, och varför? vet ej
Vad var din största framgång 2006? nytt jobb o (nästan) en ny tjänst (inte blivit av än)
Bästa köpet? minimarket-klänningen, zara-kappan, siden-jackan. kläder som vanligt
Vad spenderade du mest pengar på? räkningar
Gjorde någonting dig riktigt glad? ja!nya härliga vänner
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2007? paper planes, memento o every heartbeat var iaf favoriter..
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? så ledsen jag aldrig tidigare varit, samt så glad jag aldrig tidigare varit
Vad önskar du att du gjort mer? rest
Vad önskar du att du gjort mindre?inget speciellt
Blev du kär i år? bara mer kär i marcus!
Något du önskade dig och fick? nytt jobb, flytt o lite fina presenter
Något du önskade dig men inte fick? vet ej
Vad gjorde du på din födelsedag 2007? blev serverad frukost på sängen av marcus, jobbade samt blev bjuden på utsökt middag på grodan
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? högre lön hade underlättat
Hur skulle du beskriva din stil år 2007? mer vuxet? annars stilrent, kvinnligt med mycket klänning
Vad fick dig att må bra? marcus, familjen o vänner
Vilken kändis var du mest sugen på? ingen. men om ja måste säga nån så var gael garcia
fin i the sciense of sleep
Vem saknade du? sonja som alltid
De bästa nya människorna du träffade? var kanske inte första gången jag träffade dom, men lärde känna veronica, johanna, anna o de andra tjejerna bättre =) o frida o jag fick oss en revival
värdefull läxa du lärt dig i år? att vara lycklig då jag kan
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? gjorde jag säkert
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? tomas o elisabeth till theodor, sandra fick en i magen =)
Dog någon som stod dig nära? nej
Största misstaget? tror inte jag ångrar nåt direkt
Har du varit sjuk eller skadat dig? inte fysiskt
Hur tillbringade du julen? med marcus o min familj i oxelösund, mysigt!
Favoritprogram på TV? sopranos, dexter har varit lite spännande
Största musikaliska upptäckten? ?
Vilken politisk debatt engagerade dig mest? alla förändringar som kommit med den nya regeringen

1 kommentar:

superdupermaria sa...

Gott nytt år söta du! Stora kramar!