fredag 24 augusti 2007

med sorgsen blick

jobbar min nästnästsista dag på taxi idag. rätt skönt. att sluta, inte dagens pass.

ska bli väldigt tråkigt att flytta ifrån alla vänner, men förhoppningsvis kan vi hälsa på varandra ibland. kommer förmodligen att jobba mycket helg, men nån gång kanske man har en ledig söndag o kan åka efter lördag stängning.
men vi försvinner inte från jordens yta o flyttar åter om vi inte trivs.

känns konstigt om jag inte är hemma när sandra får bebis, men lovar att försöka ta ledigt i samband.
förrästen ska jag få en ny kusin. morbror o elisabeth ska få en pojke från kina. nu har jag nån att leka med på släktträffar framöver =)

1 kommentar:

superdupermaria sa...

Hallå! Vad tråkigt att höra att du ska sluta på taxi, men jag är ju så klart glad för din skull att du slipper! :) Vart har ni fått tag på lägenhet, och fick du jobbet norrmalm som du pratade om?
Ha det bra, kramar