onsdag 20 juni 2007

dagens

idag kom snickaren igen. denna gång med biobiljetter.

dagens syssla: just ingenting
dagens lyssna: the chemical brothers nya
dagens se: top chef, project runway, ser framemot soffkväll
dagens vill: att det går bra för marcus på rådande jobbmöte
dagens på mig: somrig
dagens person: erica som snart ska träffa mig över en glass

igår sminkade jag en fd linköpingsbo vid namn mons kallentoft. han har precis gett ut en deckare som utspelas här i lkpg.
jag menade på att jag ledsnat på deckare, oftast spännande men oftast tråkigt skrivna. genomhastade. han menade att hans bok var något nytt, djupt o "arty". ska ge den en chans, inte minst för att det är bekanta trakter.
han menade också på ekonominyheternas blogg att en sminkös på dn-tv får ut 60.000 i månaden. där ligger man i lä.

Inga kommentarer: